Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu vinarsvicholastovi.cz je Lucie Cholastová (Farní 84, Hnanice 66902, Česká republika) dále jen „prodávající“. E-mail: info@vinarstvicholastovi.cz.

Zákazník je každá osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím internetového obchodu vinarstvicholastovi.cz.

  • Povinností zákazníka je seznámit se s Nákupním řádem.
  • Odesláním objednávky prodávajícímu zákazník souhlasí s podmínkami a ustanoveními Nákupního řádu.

 

Jak nakupovat?

Princip nákupu je jednoduchý.

  • Nejdříve si vyberte produkt, který vás zajímá.
  • Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „koupit“, které je umístěno u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn na každé stránce nahoře.
  • Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte k samotné objednávce. Kliknete na symbol košíku vpravo nahoře nebo po najetí na tento symbol se vám objeví obsah košíku a kliknete na tlačítko „Jít k pokladně“. Následně můžete ještě upravit svoji objednávku a pokračujete kliknutím na tlačítko „Pokračovat“. Vyplňte adresu, na kterou máme zboží zaslat, nebo se přihlaste ke svému účtu. Klikněte na tlačítko „Pokračovat v objednávce“. Vyberte dopravu a způsob a překontrolujte, zda jsou všechny údaje v pořádku a objednávku potvrďte kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“.

Doprava a způsoby platby

Zboží zasíláme pomocí přepravní služby Messenger. Cena poštovného za balík je 150 Kč s DPH. U objednávek jejichž cena přesáhne 3000 Kč s DPH poštovné ani dopravu neúčtujeme. V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

  • platba předem na účet

Reklamace a záruka

Záruční lhůta je u každého výrobku uvedena na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky.

  • Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.
  • Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.
  • Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.
  • Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

  • Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky.
  • Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
  • Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.

Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat libovolnou věc z nabídky eshop.vinohruska.cz (v případě výměny) či si může vybrat, jakým způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou než byla cena vráceného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, při výměně již poštovné neplatí. Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Ochrana osobních údajů

Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše data před zneužitím. Bezpečnost vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o vaší osobě nemá přístup třetí strana – neposkytujeme nikomu vaše data v žádné podobě. Dodržujeme zákonem stanovené povinnosti a postupy.

  • Souhlas s uložením důvěrných dat do naší databáze dává zákazník prostřednictvím registrace do systému info@vinarstvicholastovi.cz.
  • Shromažďujeme veškeré objednávky provedené zákazníky. Je to nutné kvůli zajištění dodávek zboží a také reklamacím.
  • Účet zákazníka může být z databáze kdykoliv odstraněn. Stačí zaslat na adresu info@vinarstvicholastovi.cz žádost o vymazání z databáze se všemi potřebnými údaji (přihlašovací heslo, e-mail).

Společnost Vinařství Cholastovi si vyhrazuje právo změny cen, ročníků a adjustáže nabízených vín dle aktuální platné nabídky.